شرکت دان و علوفه شرق

شرکت دان و علوفه شرق (سهامی خاص) به شماره ثبت ۱۷۲۷ با هدف تولید انواع مکمل، کنسانتره و خوراک پلت صنعتی دام و طیور و آبزیان در سال ۱۳۸۳ تأسیس گردید.

پروژه احداث کارخانه عظیم این شرکت واقع در شهرک صنعتی بیرجند، در زمینی به مساحت ۲۰/۰۰۰ مترمربع در خرداد ماه ۱۳۸۴ آغاز گردید و پس از حدود ۲ سال تلاش و فعالیت شبانه روزی و با حضور مهندسین و کارشناسان خارجی فاز اول پروژه در شهریورماه ۱۳۸۶ به بهره برداری رسید.

با توجه به آرمان و رسالت این شرکت در جهت تهیه، تولید و عرضه محصولات فوق الذکر براساس نتایج آخرین مطالعات علمی روز دنیا و با درنظر گرفتن نژادها و سویه های مختلف دام و طیور و همچنین براساس اقلیم های مختلف جغرافیایی کشور، فرمول های کاربردی مختلفی را تنظیم و محصولات مربوطه خود را به بازارهای هدف عرضه نموده است که نتیجه آن استقبال گسترده مصرف کنندگان در اقصی نقاط کشور بوده است.

در پاسخ به استقبال مصرف کنندگان، شرکت دان و علوفه شرق اقدام به ۳ مرحله توسعه و گسترش کارخانه خود در قالب ماشین آلات جدیدتر و با ظرفیت بالاتر و نیز ساخت سیلوهای مکانیزه نگهداری غلات به ظرفیت ۲۱۰۰۰ تن نموده است که درحال حاضر تمامی بخش ها مشغول به فعالیت می باشند.

از توفیقات ویژه و ارزشمند حاصله درطی این مدت می توان به کسب پروانه کاربرد علامت استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران بر روی تمامی محصولات تولیدی نام برد که این موضوع موجب تسهیل امر صادرات محصولات به کشورهای مجاور و استقبال مضاعف مصرف کنندگان گردیده است.

از ویژگی های منحصر بفرد این شرکت می توان به اشتغال بیش از ۱۲۵ نفر به صورت مستقیم نام برد که بیش از %۵۰ پرسنل موجود از دانش آموختگان دانشگاهی کشور در مقاطع مختلف تحصیلی و از نخبگان و برگزیدگان دانشگاه های کشور می باشند که ارتباط تنگاتنگی با مراکز علمی – تحقیقاتی و دانشگاهی کشور دارند.

سایت:http://dos-co.com/about/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =

error: Content is protected !!