شرکت ایریتک

شرکت بین­ المللی مهندسی ایران (ایریتک)، با بیش از چهار دهه تجربه و برخورداری از مهارت و دانش کارشناسان متخصص، یکی از موفق­ترین پیمانکاران عمومی در صنعت کشور می­باشد. این شرکت، تمامی خدمات پروژه­ها را به روش طرح و ساخت EPC ، شامل تأمین مالی، مطالعات فنی و اقتصادی، برنامه­ریزی، کنترل و مدیریت پروژه­ها، خدمات مهندسی، تدارکات تجهیزات، بازرسی فنی، نصب تجهیزات، مدیریت اجرا، نظارت عالی و کارگاهی، راه­اندازی و خدمات دوره­ی تضمین طرح­های صنعتی را با گسترده­ترین حدود خدمات ارائه می­نماید.

روند رو به رشد توسعه­ صنعتی کشور و لزوم حضور گسترده­ شرکت­های توانمند و با تجربه­ی داخلی در پیشبرد اهداف سند چشم­انداز، موجب گردیده تا این شرکت، با پشتوانه­ تجربه­های عظیم و بسیار ارزشمندی که در طول سال­های متمادی به دست آمده است، به عنوان یک پیمانکار عمومی، عهده­دار انجام پروژه­های بزرگ عمرانی و صنعتی در زمینه­ های گوناگون، مطرح گردد.

علاوه بر آن، ایریتک از طریق سرمایه­گذاری و تأسیس شرکت­های وابسته­ داخلی و خارجی، با توانایی­ها و پشتیبانی گسترده و متنوع برای تأمین مالی پروژه­ها، ارائه­ی خدمات مهندسی، تأمین تجهیزات و اجرای پروژه­ها، اقدامات گسترده­ای را برای اجرای پروژه ­های صنعتی در داخل و خارج از کشور و صدور خدمات فنی و مهندسی، آغاز نموده است.

داشتن گواهینامه­ های ISO 9001:2008 ، OHSAS 18001:2007، و قرار گرفتن در لیست ۱۰۰ شرکت برتر ایران و همچنین اخذ گواهی رتبه­ نخست از معاونت برنامه­ ریزی و نظارت راهبردی ریاست­ جمهوری (سازمان مدیریت)، امکان ارائه خدمات با کیفیت­تری را به مشتریان فراهم نموده است.

سایت: http://www.iritec.com/Introduction/Display

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − 3 =

error: Content is protected !!